“Norwegian” works (=fungerer :-)

Vi har tidligere beskrevet at Norwegian kundeservice (=inne-teamet) ikke alltid fungerer når problemene går ut over A4.

Derfor er det hyggelig på fortelle at UTE-teamet virkelig funker.

Jeg har booket Trondheim – Billund kveldstid (QP2ZHF), den eneste måten for å kunne referere fra Midt-Norgemøtet og DFA-møtet i Fredericis (DentaNet); de er jo tett på hverandre.
MEN trolig grunnet Max-havariene, ble turen endret slik at den ble delt Trondheim-Oslo og Oslo-Billund. Det er jo greit. Men så ble turen Trondheim-Oslo endret, og jeg tror no at Norwegian tar hånd om det hele, så det var også greit.  Men så går ting avogtil litt tregt, så flyet fra Trondheim ble såpass sent at jeg måtte spørre purseren (eller hva han nå var 🙂 om han trodde jeg ville rekke flyet til Billund. Reaksjonen var vantro på at situasjonen i det hele tatt var kommet opp, da jeg ville lande omternt samtidig med at Billund-flyet skulle lette. Da det gikk opp for ham, ble det action. Han fikset; håpet jeg: flyet landet, han dro meg ut av flyet og sa “løp”! Joda – jeg løp til blodsmak i munnen, ble “stoppet” av et ventende (!) team som sluset meg inn i riktig fly 3 minutter etter avgangstid, der en avslappet kapein lakonisk spurte: “Are you from Trondheim?” Da jeg bekreftet dette, smilte han og sa “Welcome abord”, stengte dørene og snudde seg for å kjøre fly.

Jeg tror faktisk at kapteinen hadde ventet i 5 minutter til, om nødvendig.

Stor takk fra meg

Passord er feil

Mistet ditt passord?

Passord er feil

Mistet passordet ditt?

Skriv inn e-postadressen din.
Du vil motta en link for å generere et nytt passord.

E-post er feil

Tilbake til Logg inn