Jeg håper noen av de ressursene enkelte av dere har (ansatte, forretningsforbindelser, venner) kan hjelpe meg med
UTTALELSE og VURDERING av kvalitet, bruksområde og verdi (prissetting) på de 2 gruppene jeg har:
Våre brukere har brukt bildene fra Robin Lund stort sett på Facebooksider og egne websider (ENK og små bedrifter)
Jeg legger ved en fil med bildene som andre folk har kjøpt i forkant (kun 4 stk!) samt de bilder som er brukt av de som er saksøkt og skal i Tingretten.
Teksten er bare tanker fra meg…. håper at det går an å gi de enkle bildene med God Jul, god Påske, godt nyttår og slik i den kategorien et treffende navn som også karakteriserer og reflekterer bruk på sosiale media…
Det er viktig at dommeren får forståelig budskap om at type bilde/kvalitet er avgjørende for pris-setting på bildene
OBS se litt på linken om at obligatorisk kreditering er ikke bransjestandard
HER ER VEDLEGGET I WORDFORMAT
Vennlig hilsen Kaare Mathiesen
Leder aksjon mot Robin Lunds fakturaaktivitet for delte bilder
T +47 90123121 post@bildedeling.no
Kollega-Konsult AS, H504 (Tidligere Focus Media AS)
Sjøgata 4, 0250 OSLO – NORWAY
Org. nr. 830332642 mva